19
was posted at 16:52 with 0 comments

Sepertimana yang diketahui oleh sesetengah orang nombor favourite aku 19. Kenapa?


1. Birthday

Kalau ada yang tahu, birthday aku 19/5/1998. Tapi tu lah tak sangka aku form 4 tahun depan. *ayat cliche setiap kali nak tukar tahun, mungkin aku gunakan ayat ni sampai bila.* Contoh "EH TAK SANGKA DAH MASUK 30, RASA BARU SEMALAM JADI REMAJA." *sambil pegang anak*. Tapi kita tengok ah 15 tahun akan datang nanti. Kalau site blogger ni wujud lagi maybe aku akan tulis lagi. Tapi aku ada penyakit. Penyakit malu nak baca benda yang aku tulis waktu lepas-lepas. Seperti diari. I know it is lame but it is fun at the same time. Tapi bila aku menghadap diari aku waktu darjah 4 pergh facepalm berapa ribu kali entah, bayanglah dengan rempitnya ejaan, ayat bajet gangster, tulisan buruk..lepas tu hmm ikut trend ah konon tulis besar kecik *tu title je*. Memang rasa bodoh ah bila baca diari tu balik, cite pasal crush *well aku hipster waktu darjah 4 tu*. Ending diari aku memang takleh bla..first entry waktu darjah 6 pasal couple then akhir sekali 3 bulan lepas tu *broke up*. LOL aku tak paham ngape aku jadi koya gitu. Mujur lepas masuk sekolah menengah aku cerdik sikit.


2. Nombor Jersi Fahmi Che Mat

So aku peminat dia ah. Aku buat jersi nombor 19 bukan sebab dia mulanya tetiba dah nampak jersi dia 19 aku pun bangga ah. Sejak dia kawin minat aku dah kurang ah kat dia, taknak ganggu umah tangga orang. Tak baik.


AKU INGATKAN TAKDEK APA YANG BUATKAN AKU BENCI NOMBOR NI.. 


RUPA-RUPANYA..




RESULT PMR KELUAR WAKTU AKU DAH GENAP 15 TAHUN 7 BULAN. PFFT. WAKTU AKU MULA-MULA TAHU BENGANGNYA TAK TERKATA SANGGUP PPD BUAT AKU GINI.

Dah lah Adios amigos. Esok sah sampai sekolah nak kencing, sakit perut, kepala pening, nafas sesak, kaki cramp, dan panic period datang. LOL

Kalau result aku OK, aku post dalam ni. Assalam peace yo!