Trial!
was posted at 09:21 with 0 comments
So ABS aka my school akan ada Pra Trial 23/7/13 ni sampai entah, wallahualam. Then baru lah ada Trial yang sebenar lepas trial tu kita akan traya! Dapat tak joke tu? Kalau tak memang noob. So my first reaction about trial was like this ....


Yeah, aku akan tukar topik takpun buat macam dalam gif tu lah, like I care. Haha tapi lepas tu aku rasa macam ni bila cikgu cakap banyak pasal trial.


Kalau boleh tutupkan mulut diorang memang aku nak buat... Bila pikir-pikir balik...


Pejam


Celik


Pejam


Celik


Rupa-rupanya dah dekat, I was like...


Apa-apapun whats A must stay A. Tu yang risau, so aku kena fit yang 3 tu, yang lain kena usaha lebih. Tapi aku tahu nanti dah habis exam takleh happy sangat. So maybe aku stay macam ni lah lepas exam, kan takleh happy sangat.

Muka aku bila aku tepuk tangan untuk orang yang tak FAIL Math + bengang dengan Shasi and Lokman. Arghhh streh
Atau mungkin bila dapat result trial aku macam ni??



Well I'm not gonna let this happen. Tapi kalau aku nak meniru mesti hampir terkantoi sebab ni....




Ye ah kadang-kadang bila kawan panggil takkan taknak tolong en? Cikgu marah sangat bakpe? Ni lah masanya nak guna nilai murni tolong-menolong. Tapi kalau Badok panggil memang aku react macam ni lah...



Macam ni ah "daaaaaaa! Kau kenapa Badok!?" Bila orang kata aku takleh dapat A....




And ni memang out of topic sikit, tapi bila aku dengar budak kelas aku (laki) cakap benda kotor memang muka ni perlu dibuat...



Takpun,

Muka konon tak paham aka Poker Face
Tapi kalau habat sangat...


Tapi apa-apapun cuba lah buat muka tak paham kalau tak nak cop otak biru.
YANG PASTI LEPAS PMR WE ALL WILL BE LIKE THIS, ESPECIALLY KENANGA!




Lepas merdeka baru lah boleh fikir cita-cita..



Btw, last but not least...


Too bad it's photoshop.. Aku punya berharap macam ni haaa...


Kay lah bye. Assalamualaikum :D